Klantenservice
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels ons contactformulier. Zodra uw aanvraag is ontvangen nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Is uw vraag wat urgenter? Dan zijn wij uiteraard ook telefonisch bereikbaar of u kunt ons bereiken via de chatservice.
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kunt u gemakkelijk plaatsen via onze webshop logistiekonline.nl. Wanneer u een product toevoegt aan het winkelwagentje kunt u het product meteen bestellen. Mocht u er onverhoopt niet uitkomen kunnen wij u begeleiden via de telefoon of onze chat.
-
Hoe kan ik zien wat ik heb besteld?
Via het e-mailadres, dat u heeft opgegeven tijdens de bestelling, kunt uw uw orderbevestiging zien. Deze krijgt u na de bestelling binnen enkele ogenblikken via de mail binnen.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
U kunt uiteraard de bestelling wijzigen of annuleren. Doe dit dan wel binnen een tijdsbestek van 14 dagen. Wanneer u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen kunt u contact opnemen via [email protected] of telefonisch via 0499-491034.
-
Hebben jullie een verplicht minimum orderbedrag?
Nee, bij Logistiekonline.nl hanteren wij geen minimale orderwaarde.
-
Help! Ik heb een verkeerd artikel besteld
Wanneer u een verkeerd artikel besteld heeft kunt u het beste even contact opnemen met [email protected]. U kunt uiteraard ook altijd terecht met vragen via onze chat op de website of één van onze social media kanalen.
-
Help! Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect artikel gekregen
Wanneer dit gebeurt is dat natuurlijk vervelend en we willen uiteraard dat u een goed product geleverd krijgt. Mocht dit gebeuren dan kunt u contact opnemen via het e-mailadres: [email protected]. als u de mail stuurt met in de bijlage foto’s van de beschadiging of het verkeerd geleverde artikel dan maakt dit de omruilprocedure een stuk efficiënter en sneller.
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het comfort van u als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
Bestelwaarde tot € 300,->> Bezorgkosten € 49,-
Bestelwaarde vanaf € 300,- >> Gratis levering.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is in principe 1 werkdag. Echter is het sterk afhankelijk van bepaalde piekperiodes en van welk product er gekocht wordt. Het kan daarom ondanks al onze inspanningen voorkomen dat we een langere levertijd hebben voor onze artikelen.
-
Een ander aflevermoment kiezen
Dit bieden wij aan inderdaad. U kunt in de opmerkingen bij uw bestelling een voorkeur opgeven en u kunt het telefonisch afspreken via 0499-491018.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan zeker. Ons afhaaladres is:
Rotom Nederland B.V.
Kollergang 7
6961 LZ EERBEEK
-
Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Mocht u producten naar een Nederlands adres willen versturen dan kunt u een bestelling plaatsen op www.logistiekonline.nl. Wilt U een bestelling laten leveren in België dan kunt u de bestelling plaatsen via www.logistiekonline.be.
-
Wat is de specifieke levertijd van mijn order?
Mocht u na uw bestelling een vraag hebben over de specifieke levertijd van uw order, dan verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze afdeling planning: 0499-491018.
-
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Zeker, u kunt bij ons de bestelde artikelen retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om de bestelde artikel(en) bij ons te retourneren.
-
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Als u uw artikelen wilt retourneren kunt u contact opnemen via de mail [email protected], de live chat op de website, social media of via het telefoonnummer: 0499-491034. Tevens staat er een retourformulier online dat u kunt gebruiken om de retournering goed te laten verlopen.
-
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Het retourneren zelf is kosteloos echter u dient zelf zorg te dragen voor de verzending en daar zullen kosten aan verbonden zijn vanuit de transporteur die u gaat inschakelen. De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen zijn voor eigen rekening.
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden bij logistiekonline.nl zijn: Ideal, Visa, Mastercard, Vooruitbetalen via bankoverschrijving, op factuur (wanneer u een zakelijke klant bent) of Achteraf betalen.
-
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
De factuur ontvang je binnen vijf werkdagen na ontvangst van de levering op het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven.
-
Ik heb op factuur besteld, wanneer dien ik te betalen?
Rotom geeft u de mogelijkheid om de producten uit de shop op rekening te kopen met een betaaltermijn van 30 dagen. Dit betekent dat u een factuur (mogelijk per e-mail) van Rotom ontvangt om de gekochte producten te betalen.
-
Kan ik ook een account aanmaken?
Dat kan zeker. U kunt een account aanmaken rechts bovenin op de website. U kunt hier dan klikken op 'Mijn Logistiek Online'. Ook kan er tijdens het afronden van de bestelling gekozen worden voor 'Registreren' om een account aan te maken.
-
Ik ben mijn inloggegevens kwijt.
Ook bij het kwijtraken van de inloggegevens kunt u even contact opnemen met [email protected] of via de livechat op de website.
-
Staat uw vraag hier niet tussen?
Mocht u andere vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u deze ten alle tijden stellen via de mail [email protected], social media of maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur via de livechat van de website.