Verzenden & retourneren

Verzenden

Je kunt je order volgen via Track & Trace door de postcode en het huisnummer van de bestelling in te vullen.

De bij Logistiekonline.nl gekochte artikelen worden binnen de gecommuniceerde levertijd op de productpagina geleverd door een van onze transporteurs. Rotom handelend onder de naam Logistiekonline bezorgt je bestelling groter dan € 300,- exclusief BTW geheel gratis. Voor leveringen op de Nederlandse Waddeneilanden worden extra vervoerskosten 1-op-1 doorbelast. Neem voor bezorging naar de Waddeneilanden s.v.p. contact op met onze sales afdeling via 0499 491034.

Mocht je na je bestelling een vraag hebben over de specifieke levertijd van je order, dan verzoeken wij direct contact op te nemen met onze afdeling planning: 0499 491018.

Retourneren Consumenten

  • Je mag een geleverd artikel binnen veertien (14) dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product, aan Logistiekonline terugzenden.
  • Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Indien mogelijk graag de producten ongebruikt en in de originele verpakking retourneren. Hierbij is een juiste stapeling van pallets, deksels, palletranden en verpakking van kleine artikelen belangrijk.
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Indien een product of verpakking beschadigd is, kan Logistiekonline er voor kiezen het product gedeeltelijk te vergoeden.
  • Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
  • Je kunt het modelformulier downloaden en gebruiken.

Wij vergoeden alle betalingen van een consument, inclusief eventuele leveringskosten die wij hebben gemaakt voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping heeft gemeld. Wij behouden ons het recht voor te wachten met het terugbetalen tot wij het product retour hebben ontvangen of totdat de consument heeft aangetoond dat het product retour is verzonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor de terugbetaling een bankoverschrijving of een andere methode als wij dit met de consument overeen zijn gekomen. De terugbetaling is kosteloos voor jou als consument.

Retourneren Zakelijk

  • Je mag een geleverd artikel binnen veertien (14) dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product, aan Logistiekonline terugzenden.
  • Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Hierbij is een juiste stapeling van pallets, deksels, palletranden en verpakking van kleine artikelen belangrijk.
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Indien een product of verpakking beschadigd is, kan Logistiekonline er voor kiezen het product gedeeltelijk te vergoeden.
  • Wanneer de retourzending in goede staat is ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
  • Logistiekonline behoudt zich het recht voor om de transportkosten van oorspronkelijke bezorging en retourbestelling onverminderd te factureren.


Retourneren?

Dat kan middels het onderstaande retouradres:

Retouradres: Rotom Nederland B.V., Kollergang 7, 6961 LZ EERBEEK

Bestelling ophalen?

Je kunt telefonisch een afspraak maken om de aangeschafte producten af te halen zodra de betaling is voldaan.

Afhaaladres: Rotom Nederland B.V., Kollergang 7, 6961 LZ EERBEEK